Miasto Stoleczne Warszawa

Dziesiątki miejsc na poranne spacery

Standardy Obsługi Klienta

opublikowany: 10 mar 2009 - 10:00,

Przez wiele lat urzędy i urzędnicy kojarzyli się mieszkańcom Warszawy z demonstracją władzy, brakiem przychylności, niejasnymi procedurami, piętrzeniem trudności w załatwianiu spraw administracyjnych.


Standardy Obsługi Klienta w Urzędzie m.st. Warszawy stanowią zbiór uniwersalnych zasad do stosowania przez wszystkich pracowników Urzędu w procesie obsługi klienta zewnętrznego, czyli interesantów, oraz klienta wewnętrznego, czyli każdego pracownika Urzędu.

Celem wprowadzenia Standardów jest ukształtowanie pozytywnego wzorca zachowania we wzajemnych relacjach oraz budowanie wspólnej kultury organizacyjnej w Urzędzie m.st. Warszawy.

Stosowanie się do zaleceń zawartych w Standardach sprawi, że w sposób profesjonalny i skuteczny załatwimy sprawy naszych klientów oraz polepszymy komunikację wewnętrzną pomiędzy pracownikami. W rezultacie usprawnimy funkcjonowanie całej organizacji, jaką jest Urząd m.st. Warszawy.

Pliki do ściągnięcia

  1. tekst_ujednolicony_zarzadzenia_ws_standardow_obslugi_klienta.pdf (plik: tekst_ujednolicony_zarzadzenia_ws_standardow_obslugi_klienta.pdf, rozmiar pliku: 29.73 KB)
  2. standardy_obslugi_klienta_w_urzedzie_m.st_warszawy.pdf (plik: standardy_obslugi_klienta_w_urzedzie_m.st_warszawy.pdf, rozmiar pliku: 130.3 KB)