Głównym celem badania było stworzenie charakterystyki gości instytucji kultury zlokalizowanych w Warszawie. Badanie pozwoliło stworzyć obraz warszawskiej publiczności ogółem oraz profile publiczności każdej instytucji objętej badaniem.
Do udziału w badaniu zaproszono 30 instytucji kultury zlokalizowanych w Warszawie: teatry, muzea i galerie, a także Centrum Nauki Kopernik i warszawskie ZOO. Tematy poruszone w badaniu to m.in.: uczestnictwo w kulturze, współodwiedzanie, motywacje do udziału w wydarzeniach kulturalnych, satysfakcja z udziału w wydarzeniu oraz struktura społeczno-demograficzna odwiedzających.
Badanie przeprowadzono techniką wywiadów bezpośrednich wspomaganych komputerowo (wywiady na tablecie) TAPI (Tablet Assisted Personal Interview) z osobami opuszczającymi instytucje po udziale w wydarzeniach kulturalnych w październiku 2016 r. Łącznie przeprowadzono 5098 wywiadów.
Wykonawca badania: konsorcjum firm Millward Brown S.A. i Realizacja Sp. z o.o.
Zapraszamy do zapoznania się z wynikami badania.
Wszelkie pytania i uwagi prosimy kierować na adres: badanie@um.warszawa.pl