Miasto Stołeczne Warszawa

Dziesiątki miejsc na poranne spacery

Aktualności

22. marzo 2019 - 18:52
Z bulwarów nie zniknie kultura i rozrywka
Z bulwarów nie zniknie kultura i rozrywka.
22. marzo 2019 - 15:05
Startup Art. po raz szósty!
Wystartowała rekrutacja do VI edycji programu Startup Art., dzięki któremu studenci i absolwenci uczelni artystycznych mają szansę zrealizować plany o własnym biznesie.
22. marzo 2019 - 15:03
Światowy Dzień Wody w Multimedialnym Parku Fontann
W sobotę, 23 marca, na podzamczu odbędzie się kolejna edycja pikniku ekologicznego organizowanego przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie z okazji Światowego Dnia Wody. Na uczestników imprezy czeka wiele atrakcji, m.in. gry i konkursy oraz występy artystyczne.
22. marzo 2019 - 14:29
Creative Mikser #19: Nowa fala rzemiosła
W czwartek, 28 marca, o godz. 18.00 w Muzeum Warszawskiej Pragi (ul. Targowa 50/52) odbędzie się kolejne spotkanie branży kreatywnej. Przedstawiciele polskiego i brytyjskiego rynku rzemiosła artystycznego zastanowią się nad tym, jak mądrze i skutecznie wspierać lokalną branżę rzemieślniczą.
22. marzo 2019 - 14:22
Gdzie technologia spotyka biznes
We wtorek, 26 marca w Centrum Kreatywności (ul. Targowa 56) odbędzie się VIII edycja Kongresu E(x)plory. Wydarzenie łączy środowisko biznesu ze światem nauki i technologii.
21. marzo 2019 - 16:56
Wiosenna edycja „Bezpiecznej warszawianki”
Jak unikać zagrożeń, jak nie stać się ofiarą przemocy, a jeśli już do niej dojdzie – jak skutecznie się obronić – nawet jeśli ma w tym pomóc parasol czy torebka. Tego dowiedzą się uczestniczki wiosennej edycji bezpłatnego kursu „Bezpieczna warszawianka” Zgłoszenia będą przyjmowane już 25 i 26 marca.
21. marzo 2019 - 15:55
Konkurs na dyrektora Teatru Rozmaitości
Prezydent m.st. Warszawy, Rafał Trzaskowski ogłosił konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Teatru Rozmaitości. Oferty należy składać do 30 kwietnia, przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu to 31 maja.
21. marzo 2019 - 15:47
Warszawa stawia na konkretne efekty
Prawie 1.500.000 odsłon oraz 732 rezerwacje to efekt kampanii zrealizowanej przez Stołeczne Biuro Turystyki we współpracy z liniami lotniczymi Ryanair. Celem była promocja Warszawy w Hiszpanii z naciskiem na połączenia lotnicze stolicy z dwoma głównymi miastami: Madrytem i Barceloną.